Ljeto je tu: SIZEM aplikacija za odabir odgovarajućeg grudnjaka i badića


Autor/Izvor: SUPRA,https://angel.co/sizem

Objavljeno: 21.06.2013.

Printaj članak

Podijeli s prijateljima na:    


Ključne riječi:

Ljeto je tu: SIZEM aplikacija za odabir odgovarajućeg grudnjaka i badića

Inovacija Ane Kolarević za pomoć u izboru donjeg rublja i kupaćih kostima, aplikacija za web i mobilne telefone

 

Kojoj se to ženi ni­je dogodilo: prekrasan novi grudnjak  već nakon  prvog  nošenja žulja ili je pak prelabav, neodgovarajuće su naramenica ili košarice. Pomoć stiže u vidu Sizem-a (skraćenica od „Size them“ - izmjeri (nj)ih tj.grudi).

Unesite svoje mjere, a Sizem će vam reći broj grudnjaka i gdje ga možete kupiti. Radi se o inovaciji Ane Kolarević,  aplikaciji za web i mobilne telefone, koja će pomoći ženama da se, za početak,  dobro izmjere. Razumljive i nedvosmislene upute  kako se izmjeriti su presudne jer zbog načina mjerenja može nastati razlika i do 10 centimetara u obujmu prsa, odnosno može se pogriješiti i za nekoliko veličina koša­rice. Način Sizem mjerenja je internetski testiran na više od 10.000 žena i po­kazao se trenutačno najboljim od svih postojećih.

Nakon izmjere, korisnica unosi podatke, a sustav izbacuje broj, ali i brendove te web shopove u kojima bi korisnica mogla naručiti grudnjak, kupaći kostim i  druge odjevne predmete. Osnovne funkcije aplika­cije bit će besplatne za ko­risnice i raspoložive na nekoliko europskih jezika.

Sustav Sizem-a uključuje   korisnike/kupce  ali i proizvođa­če donjeg rublja i kupaćih kostima koji bi u sustav trebali unositi informacije o svojim modelima. Trenutno je prototip aplikacije u fazi dovršenja, potom ide na testiranje kod proizvođača grudnjaka, a konačna verzija bi se na tržištu mogla naći počet­kom 2014. godine.

Ana je otkrila tržišnu nišu na svom primjeru. I sama je imala „promašenih investicija“ u odabiru grudnjaka. S  tim problemom se suočavaju mnoge žene a one kojima treba ekstra veliki grudnjak i češće. Veličine D+ u trgovinama su,  prilično rijetke, a upravo je na njih autori­ca Sizema dodatno mislila pa će u drugoj je fazi projekta na redu  doći i veliki brojevi jer Ana pod robnom markom  Sizem  namjerava  pokrenuti i vlastitu liniju donjeg rublja, bikinija i D+ odjevnih predmeta.

 

Da su promašene investicije u neodgovarajuće grudnjake, velik problem, govore statistički pokazatelji za Amerikanke koje godišnje ku­pe  prosječno 6 grudnja­ka, pa onda nose svega 2-3 dok ostali stoje u ladici jer se najčešće  već nakon  prvog  nošenja pokažu preuskim ili prelabavim, neodgovarajućih  naramenica ili košarica. Za pretpostaviti je da i Hrvatice, barem u urbanim sredinama, imaju slične probleme a inovacija Ane Kolarević će im pomoći u rješavanju tog problema.

O Ani Kolarević:  rođena je i odrasla u Njemačkoj, sada djeluje u Hrvatskoj, članica je Zagrebačkog inkubatora poduzetništva, a na nedavnoj Startup konferenciji u Zagrebu do­bila je nagradu za projekt Sizem.

FUNBOX

Život 360 *Humor* Edumar * Mjerači

Dodaj RSS kanal RSS     Posjeti i naše stranice na: FB TW
web by Euroart 93
© 2010 SupraZdravlje. Sva prava pridržana.