Pola kune od svakog prodanog Čarlija za prevenciju raka dojke


Autor/Izvor: SUPRA

Objavljeno: 21.06.2018.

Printaj članak

Podijeli s prijateljima na:    


Ključne riječi:

Pola kune od svakog prodanog Čarlija za prevenciju raka dojke

Labud i Europa Donna Hrvatska zajedno u akciji „Samo za nju“. Novi Čarli za prevenciju i pomoć oboljelima od raka dojke

 

Od svakog prodanog pakiranja novog, limitiranog izdanja Čarlija, deterdženta za pranje posuđa s mirisom divlje jagode, proizvođač Labud će donirati 0,5 kuna udruzi oboljelih Europa Donna.

 

Tvrtka Labud d.o.o. i Hrvatski forum protiv raka dojke Europa Donna pokrenuli su zajedničku akciju „Samo za nju“ kojoj je cilj pridonijeti daljnjem informiranju i podizanju svijesti zajednice o temi raka dojke te osigurati financijsku podršku Udruzi i oboljelima kojima Udruga pomaže.

 

'Pregled ne košta ništa, a život nema cijenu' glavna je poruka ove akcije kojom se uz osiguravanje financijske podrške radu Udruge želi dodatno podići svijest o važnosti ranog otkrivanja karcinoma dojke. Da su nam takve akcije itekako potrebne ukazuju i podaci o stalnom rastu broja oboljelih kao i o spuštanju dobne granice.


„Svaki mjesec oko 250 žena suoči se s dijagnozom karcinoma dojke, a nažalost njih više od 90 ne uspije se izliječiti. U uspjehu liječenja rano otkrivanje karcinoma često ima presudan značaj. Redovita kontrola dojki najbolji je način prevencije i zato moramo ulagati stalne napore da žene osvijestimo o njezinoj važnosti i potaknemo ih na redovite samopreglede i preglede kod liječnika“, istaknula je doc. dr. sc. Vesna Ramljak, prim. dr. med, predsjednica udruge Europa Donna Hrvatska:

 

„Labud kao društveno odgovorna kompanija prepoznaje probleme u našemu društvu te nastoji doprinijeti njihovu rješavanju. Među našim kupcima najviše je žena pa je logično da se s Čarlijem pridružimo naporima u borbi protiv bolesti koja pogađa sve više njih. Europa Donna oboljelima pruža široku i važnu podršku i zato želimo financijski podržati njihov rad i djelovanje te i s naše strane dati doprinos osvještavanju žena o važnosti redovitih kontrola“, istaknula je Ivana Barišić, izvršna direktorica Labuda.

 

Čarli s mirisom divlje jagode najnoviji je deterdžent za pranje posuđa koji je već 71 godinu jedan od najpopularnijih i omiljenih hrvatskih brendova. Osim što je vrlo učinkovit,Čarli je biorazgradiv, nije testiran na životinjama, pH je neutralan i dermatološki ispitan.

 

„Izlazak ovog proizvoda pratit će udružena kampanja Europa Donna-e i Labuda kako bismo dodatno podsjetili i osvijestili žene da je rana prevencija ključan korak u ranom otkrivanju i uspješnijem liječenju ove bolesti“, izjavila je Milica Damjanović, direktorica marketinga Labuda.

 

LABUD d.o.o. jedan je od vodećih hrvatskih proizvođača deterdženata i sredstava za čišćenje koji u svom portfelju, osim Čarlija, drži i brojne druge po kvaliteti i tradiciji prepoznate brendove kao što su Sanitar, Permental, Super Jon, Meri Merino i Oliver. Labud je dio Meteor grupe. Kontakt: MILICA DAMJANOVIĆ, direktorica marketinga, Tel. +385 31 840 198, milica.damjanovic@labud.hr,  www.labud.hr

 

EUROPA DONNA HRVATSKA je hrvatski forum za borbu protiv raka dojke, dio je europske koalicije i time krovna udruga za borbu protiv raka dojke u Hrvatskoj. Neovisna je, neprofitna organizacija koja radi na podizanju svijesti žena o raku dojke, promiče edukaciju, rano otkrivanje, optimalno liječenje, pomaže u medicinskoj i psihosocijalnoj rehabilitaciji te palijativnoj skrbi. Kontakt: ĐANA ATANASOVSKA, Tel. + 385 01 3783 550,  giana@europadonna.hr,   www.europadonna.hr 

 

FUNBOX

Život 360 *Humor* Edumar * Mjerači

Dodaj RSS kanal RSS     Posjeti i naše stranice na: FB TW
web by Euroart 93
© 2010 SupraZdravlje. Sva prava pridržana.