Hrana i raspoloženje


Autor/Izvor: BBC News

Objavljeno: 12.06.2011.

Printaj članak

Podijeli s prijateljima na:    


Ključne riječi:

Hrana i raspoloženje

Pojavu stresa potiće konzumacija šećera, kofeina, alkohola i čokolada. Otpornost i suzbijanje negativnih učinaka stresa postiže se konzumacijom vode, povrća, voća te ribe

 

 Konzumacija prave hrane može pomoći mentalnom zdravlju dotične osobe, pokazalo je istraživanje po imenu "Food and Mood" sponzorirano od strane britanske dobrotvorne organizacije "Mind". Istraživanje provedeno uz sudjelovanje 200 osoba je pokazalo da  88% ispitanika promjenom hrane koju konzumiraju zamjeti poboljšanje mentalnog zdravlja, stabilizaciju iznenadnih promjena raspoloženja kao i poboljšanje u odnosu na  napadaje panike, tjeskobe i depresije.

26% ispitanika je uočilo veliki napredak, odnosno stabilizaciju iznenadnih promjena raspoloženja.

26% je osjetilo poboljšanje u odnosu na napadaje panike i tjeskobe.

24% ispitanika  jsu zabilježeni poboljšanja u pogledu depresije.

Pojavu stresa potiće konzumacija šećera (80% slučajeva),  kofeina (78%), alkohola (79%) ili čokolade (53%).
Otpornost  i suzbijanje negativnih učinaka stresa postiže se konzumacijom vode (80% slučajeva), povrća (78%), voća (72%), te ribe.
Pozitivan učinak na mentalno zdravlje je imala i navika da se redovito doručkuje.

FUNBOX

Život 360 *Humor* Edumar * Mjerači

Dodaj RSS kanal RSS     Posjeti i naše stranice na: FB TW
web by Euroart 93
© 2010 SupraZdravlje. Sva prava pridržana.